Tuesday 6 October 2015

Kologen

Teks : Iliza binti Ibrahim

Pernah tak rasa kulit kering, kulit kaki pecah.  Aku pernah mengalaminya.  Hidup aku sentiasa berkepit dengan losyen badan.  Sentiasa bawa kemana sahaja aku pergi.  Pelbagai jenama vitamin aku ambil, konon untuk lembabkan kulit.  Ada yang memberi kesan tapi seketika sahaja dan ada juga yang langsung tiada kesan.  Agaknya belum jumpa yang serasi.

Sehinggalah pada suatu hari, aku terjumpa dengan produk ni.  Tujuan aku mengambil produk ni hanyalah untuk kesihatan dalaman.  Berjaga-jaga sebelum diserang penyakit.

Selepas sebulan, baru perasan kulit aku tidak kering lagi. Wah, seronoknya.  Rasanya sangat berbaloi.  Rupa-rupanya, Jeli Gamat yang aku ambil tu juga mengandungi kologen.







Selepas tu, aku mula mempromosi produk ni kepada kawan-kawan dan sehingga kini ada yang membuat pesanan berulang.  Terima kasih semua.

Kalau ada sesiapa yang berminat, wasap ye 012 6140336

2 comments:

  1. ehem3...dah cuba makan luxor jeli gamat. Alhamdulillah resdung brkurangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, terus makan ye. Kalau boleh ambil bersama spirullina dan vitamin c. Lagi berkesan. Terima kasih.

      Delete