Tuesday 24 November 2015

Testimoni Muka Sendiri

Teks : Iliza binti Ibrahim

Produk : Zarraz Paramedical

Boleh
Alhamdulillah cukup sifat walaupun tak secantik orang lain.  Cuma saya nak berkongsi pengalaman sendiri setelah menggunakan produk Zarraz Paramedical selama 2 minggu.  Hasilnya, bila saya memakai SPF 50 atau Sun Protection Zarraz Paramedical ketika keluar bersiar-siar, muka saya tidak lagi berminyak dan bercapuk-capuk (pada gambar yang pakai tudung putih tu, perasan tak dahi saya yang nampak tompok-tompok @ kesan SPF yang tak sekata).  Nampakkan perbezaan pada gambar atas tu.  Gambar yang saya pakai tudung corak tu saya pakai SPF 50 Zarraz Paramedical dan gambar yang sebelah tu produk lain.

Yang paling best, muka saya juga dah tak berbelang (dalam tudung cerah, muka yang terdedah matahari gelap) walau pun saya berjemur.  Itu sangat penting sebab muka saya cepat terbakar bila terkena cahaya matahari.  Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment