Saturday 14 November 2015

Datin Ima Zara

Teks : Iliza binti Ibrahim

Rujukan : Profile Syarikat Zarraz Paramedical


Saya bersama Datin Ima Zara yang cun

Alhamdulillah, berjaya jugak saya menamatkan kursus Santai Spa bersama Datin Ima Zara yang juga Pengasas Produk Zarraz Paramedical.  Lepas ni bolehlah saya bergerak secara halal sebab dah ada sijil pengiktirafan.  

Mari kita berkenalan dengan pengasas Produk Zarraz Paramedical iaitu Datin Ima Zara atau nama penuh beliau ialah Datin Fatimatul Zaharah binti Abdul Mazlan dari segi kelayakan profesional beliau.  Beliau pernah mendapat pendidikan di Kolej Clara International Academy Beauty (Case Studies & Aesthetition) dan seterusnya beliau melanjutkan lagi pembelajarannya dalam bidang kecantikan.  Diantaranya ialah CIDESCO Diploma (Cidesco Committee Int D'Esthetique Et De Cosmeologie), UK Cibtac Diploma (Confederation of International Beauty Therapy & Cosmetology) dan MLVK (Majlis Latihan Vokasional Kebangsaan).

Datin Ima Zarraz juga berpengalaman sebagai perunding kecantikan bagi syarikat pengeluar produk COSMODERM yang tidak asing lagi di negara kita.  Dengan latar belakang beliau dan produk yang telah saya gunakan, maka saya tidak ragu-ragu lagi untuk menjadi pengedar yang sah bagi produk Zarrraz Paramedical.  Seawal 7 hari, saya dah merasa kesannya.  Setakat ini sahaja dulu ye.  Nanti saya masukkan tentang produknya pula.

Sekian


No comments:

Post a Comment