Thursday 21 January 2016

Pengakuan saya

Teks : Iliza binti Ibrahim / Zarraz Paramedical
Foto : Iliza binti Ibrahim / Zarraz Paramedical

Bismilahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan salam ceria semua

Nak buat pengakuan tapi malu.  Satu malam berfikir.  Nak mengaku ke tak.  Nak mengaku ke tak. Pagi ni buat keputusan, mengaku je la.  Rasanya tidak mengaibkan.  Dengan cara ni, saya lebih yakin untuk bercerita tentang produk yang saya gunakan.

Dulu saya ni kurus kering.  Sebelum kahwin.  Siap jumpa doktor, nak dapatkan pil gemuk.  Doktor bagi vitamin revicon.  Vitamin untuk selera makan katanya.  Tapi tak gemuk jugak.  Lama kelamaan usia makin meningkat, metabolisma pun dah tak larat bekerja, badan makin berisi.  Dah risau pulak. Ni kalau dibiarkan lama-lama, mau tertukar dengan peti sejuk.  Yang paling ketara saiz pinggang seluar. 



Disebabkan risau saiz pinggang akan lagi membesar, saya cuba sapu Reshaping Body Gel Zarraz Paramedical setiap malam.  Sapu ditempat yang banyak lemak.  Biasanya perut, peha dan bawah lengan.  Urut perlahan mengikut arah lawan jam sehingga gel tersebut meresap.  Buat setiap malam. Inn Shaa Allah dalam masa 21 hari, anda akan dapat lihat hasilnya.  

RM 80 sahaja


Saya dah dapat hasilnya.  Lihat dibawah.  Maaf adik kakak ye.  Saya bukan nak riak tapi pengakuan sebenar.   Testimoni diri sendiri la ni.  Jangan muntah pulak ye.



Perasan tak pinggang seluar, saya terpaksa kecikkan satu inci kiri dan kanan.  Sekarang dah pakai saiz 28.  Alhamdulillah.  Badan pun rasa ringan.  Kalau nak lebih mantop, anda boleh cuba Exotic Shot.  Minuman yang boleh menurunkan berat badan.  Minum setiap hari setengah jam sebelum makan.  Samada makan siang atau malam.



Harga asal RM 220.00 tapi sekarang promosi, anda dapat harga RM100.00 sahaja.
PROMOSI LAGI
Jika anda membeli 4 kotak, anda akan dapat PERCUMA 1 kotak.  

Hubungi saya - 012 6140336


No comments:

Post a Comment