Wednesday 20 January 2016

Kulit kepala berpeluh

Teks : Iliza binti Ibrahim
Foto : Zarraz Paramedical

Bismilahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan salam ceria semua

Hari ni nak berkongsi pengalaman sebenar tentang shampo Zarraz Paramadical.  Kiranya testimoni diri sendiri la.  Nak promote tentang  sesuatu barang atau nak bercerita tentang sesuatu produk tu, sepatutnya kita kena cuba dulu dan dari pengalaman senang untuk kita menerangkan produk tersebut. Betul tak.

Sebelum ni, saya hanya mengikut kata-kata dalam buku Zarraz Paramedical apabila pelanggan bertanyakan tentang shampoo Zarraz Paramedical.  Terus terang saya bagi tahu, saya tak berani menggunakan shampoo sembarangan sebab takut rambut rosak.  Maklumla, mahkota kita tu kan.

Entah kenapa kebelakangan ni kulit kepala saya rasa gatal melampau.  Mungkin faktor cuaca kut, panas.  Saya pulak jenis kuat berpeluh.  Sampai satu tahap rasa macam  kulit kepala luka dan berkuping.  

Nak pergi klinik, tapi biasalah, selagi boleh berjalan, selagi tu bertahan.  Kebetulan saya ada stok set shampoo Zarraz Paramedical.  Nak pakai ke tak.  Testimoni cam bagus.  Disebabkan malas pergi klinik, saya pakai set shampoo Zarraz Paramedical sambil warning kat kepala sendiri, "Kalau tak hilang jugak gatal-gatal ni, kena pergi klinik".

Alhamdulillah, dua hari pakai dah nampak kesan.  Gatal-gatal hilang dan kuping-kuping dikepala pun hilang.  Dah kembali kepada asal.  Rambut pun bertambah lembut.  Tak payah pergi klinik.

Sekarang ni saya lebih yakin untuk menerangkan tentang produk ini.  Tak rugi jika anda membelinya.

Berminat - whatsaap, sms, call - 012 6140336

Sekian

No comments:

Post a Comment