Wednesday 23 March 2016

Sling Bag Handmade

Teks : iliza ibrahim
Foto : iliza ibrahim


Assalamualaikum dan salam ceria semua

Saya tak pasti, adakah ini minat saya atau sekadar hangat-hangat ehem...Kebelakangan ni saya macam minat sangat dengan kraftangan.  Buat masa ni, saya sedang gilakan beg.  Lebih tepat, saya sangat minat dengan kain atau apa sahaja yang bercorak kartun atau bunga yang kelihatan macam dalam cerita Alice in wonderland atau yang sewaktu dengannya.  Tapi kat sini, tak banyak corak-corak yang saya minat.  Kena import.  Kos agak tinggi.  Sabarlah dulu.  Lagipun saya masih baru dalam bidang ni.  Risau jugak, minat separuh jalan.  He..he..

Corak yang saya minat - Google

Ini pun..cantikkan - Google

Hasil keras tangan saya

Bahagian dalam beg

Yang ni sesuai untuk doorgift
Moga Allah swt memberi idea yang lebih kreatif dan semoga saya istiqamah.  Amiiin.


No comments:

Post a Comment