Tuesday 8 March 2016

Beg Kain Buatan Sendiri

Teks : iliza binti Ibrahim
Foto : iliza binti Ibrahim

Assalamualaikum semua...

Apa khabar, dah lama tak menulis, gian tu ada tapi kebelakangan ni agak sibuk sikit.  Walaupun saya tahu, tulisan saya ini tidak bagus tapi saya akan menulis juga sehingga ada yang akan merindui tulisan saya. He...he..

Sekarang ni, saya dah ada hobi baru.  Jahit beg.  Harap-harap istiqamah.  Walaupun masih terkial-kial, dapatla jugak siapkan dua ke tiga beg.  




Rasa puas bila dapat siapkan beg-beg ni.  Macam tak percaya.  Maklumla saya ni bukan orang yang kreatif.  Saya nak hadiahkan beg ini kepada ma saya sempena perkahwinan abah dan ma yang ke 47 tahun.  Untuk abah, saya nak beli hadiah apa ye...Semoga kasih sayang abah dan ma berkekalan hingga ke Jannah.  Amiiinn. 

No comments:

Post a Comment