Monday 7 December 2015

Never Give Up "Hair Care"

Rujukan & foto : Zarraz Paramedical

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bersama-sama ini disertakan testimoni masaalah rambut gugur.  Alhamdulillah, dengan penggunaan Set Never Give Up Hair Care secara istiqamah, akhirnya testimoni ini dapat mengembalikan rambutnya kepada asal dan lebih menakjubkan rambut beliau menjadi lebih lebat, lembut dan berkilau.  

Jangan tunggu lama-lama sebelum mahkota anda hilang.  Marilah kita menjaga pemberian Allah Taala ini sebaik mungkin.

Testimoni rambut gugur
1. Shampoo


Dulu RM 75
Kini RM 60
Fungsi

- Merupakan langkah pertama bagi rawatan rambut gugur.

- Merupakan alternatif perubatan yang mengandungi konsentrasi asid amino yang tinggi dalam memperbaiki otot rambut, menyelesaikan masaalah kelemumur, rambut yang mudah gugur dan lain-lain lagi.  Shampoo ini dapat memberi sel-sel rambut bernafas dengan sempurna dimana menjadikan sel-sel anak rambut aktif.

- Tumbuh semula menjadikan rambut lebih lembut, beralun dan lebat.

Cara Penggunaan

i) Basahkan rambut dan ratakan shampoo sepenuhnya pada kulit kepala serta struktur rambut,  Gosok dan urut perlahan-lahan selam 3-5 minit bagi penyerapan vitamin dan protein asid amino kedalam rambut.

ii) Bilas dan disusuli dengan pemakaian Never Give Up Hair Care (Hair Mask)


2) Hair Mask

Dulu RM 150
Kini RM 120
Fungsi

- Merupakan langkah kedua sebagai agen pelembut yang diformulakan dalam bentuk masker bagi mendapatkan kesan kebaikan maksimum 

- Untuk kesan terbaik, setiap kali menggunakan shampoo zarraz, amat digalakkan menggunakan hair mask ini

- Selain bagi rawatan rambut gugur, ia sangat bagus digunakan bagi mengatasi masaalah kulit kepala yang gatal, kelemumur dan yang sering menghadapi masaalah sakit kepala atau migran kerana masker ini amat sejuk.  Dapat melegakan urat saraf kepala anda.

- Ia dapat membantu memperbaiki struktur rambut yang rosak akibat daripada kerosakan kimia seperti mewarnakan rambut, mengerinting, meluruskan rambut agar rambut sihat semulajadi iaitu rambut lebih lembut dan bersinar dan memudahkan rambut untuk disikat,

Cara Penggunaan

i) Dalam keadaan rambut yang lembab, oleskan krim masker ini pada kulit kepala sehingga hujung rambut.  Lebihkan masker pada tempat yang mempunyai masaalah rambut.  Urutkan perlahan-lahan selama 3-5 minit agar penyerpan pada rambut berlaku.

ii) Cuci atau bilas rambut sebersih-bersihnya dengan air biasa atau sejuk untuk mendapatkan akar yang kuat.

iii) Keringkan rambut menjadikan ianya sedikit lembab untuk anda memakai hair serum.


3) Hair Serum

Dulu RM 85
Kini RM 68
Fungsi

- Serum rambut yang penuh dengan khasiat dapat merawat dari akar rambut hingga ke hujung rambut.  Menguatkan struktur rambut, memberi nutrisi agar anak-anak rambut aktif akan tumbuh semula dengan 5x ganda.  Ia amat bagus bagi membantu rambut rapuh.

Cara Penggunaan

i) Dalam keadaan rambut lembab atau kering, sapukan serum rambut ini pada kulit kepala yang bermasaalah yang sering mengalami rambut patah, kegatalan atau rambut yang kurang.

ii) Digalakkan juga disapukan pada hujung rambut yang bercabang atau rapuh.  Bagi kaum wanita yang bertudung, apabila rambut anda lembab selepas menyapu serum in, hendaklah mengeringkannya terlebih dahulu sebelum memakai tudung.

iii) Bagi kaum lelaki boleh dijadikan sebagai minyak rambut.  Bagi yang mempunyai masaalah boleh memakai sekerap 3x sehari dan bagi mereka yang tiada masaalah bolehla memakai 1x sehari untuk penjagaan.

Boleh Whatsapp, sms, call - 012 6140336

No comments:

Post a Comment