Thursday 2 June 2016

Cotton AAA

Teks : iliza binti ibrahim
Foto : iliza binti ibrahim

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan salam ceria

Hari ni nak berkongsi gambar kain cotton yang saya jual.  Kain ni saya ambik dari pembekal secara borong, jadi dapatlah saya jual dengan harga yang sedikit murah berbanding jika kita membeli secara runcit dengan pemborong.  Biasanya harga pembekal untuk satu pasang kain cotton ( 4 meter ) yang dijual secara runcit ialah Rm 75.00 iaitu Rm18.75 untuk satu meter.  Saya jual hanya Rm 60.00 untuk untuk satu pasang atau Rm 15.00 untuk 1 meter.  Best tak..dengan kata lain, saya akan kumpulkan order dan saya tolong beli kat pembekal, jadi dengan cara ni kita dapatlah kurangkan harga kain tersebut..

Cotton AAA ni memang sudah lama berada dipasaran antarabangsa.  Dah terkenal.  Ianya tidak nipis dan senang untuk digosok.  Sesuai dipakai dengan cuaca negara kita.  Coraknya juga ada pelbagai dan sentiasa mengikut peredaran zaman.  Dibawah ini ada beberapa contoh kain cotton yang saya jual dan jika anda berminat tetapi corak yang anda mahu tiada dibawah, anda boleh whatsapp saya dan hantar gambar kain cotton yang anda inginkan. Saya akan cuba dapatkan dengan pembekal.  

Rm 60.00 sepasang atau Rm 15.00 semeter - whatsapp - 012 6140336






































































No comments:

Post a Comment